Mateřská láska je údajně nejsilnější a nejpřirozenější cit. Samozřejmě. Mateřská láska je totiž to, co žena cítí, když všechny její děti spí.

pátek 5. prosince 2014

Photoshop efekt!

Dostala jsem k vyzkoušení obličejový epilátor od braunu. Přesněji  Obličejový epilátor Braun Face 830 bílý, a slíbila jsem, že se podělím o dojmy.


Takže, co o něm říká výrobce



Epilační hlavaZajišťuje velmi šetrnou úpravu obličeje v pohodlí domova.10 mikrootvorů pro odstranění nejjemnějších chloupků, dlouhých pouhých 0,02 mm.200 vytrhávajících pohybů za sekundu.Přizpůsobí se tvaru obličeje a zanechá pleť hladkou.Chloupky odstraní ze 2 směrů růstu.Tichý chod motoru.
Čisticí kartáčekSpeciální hlava s 10 000 jemnými štětinkami na šetrné čištění, stimulaci a regeneraci povrchu pokožky.Odstraňuje až 6 krát více nečistot a stop po líčení než by se dalo dosáhnout ručním čištěním.Dva rychlostní stupně s mikrooscilací umožňují hloubkové čištění pórů.Technologie Wet&Dry umožňuje použití ve sprše nebo ve vaně.Možné použití s malým množstvím vody, čisticím mlékem či gelem.ní než by se dalo dosáhnout ručním čištěním.Dva rychlostní stupně s mikrooscilací umožňují hloubkové čištění pórů.Technologie Wet&Dry umožňuje použití ve sprše nebo ve vaně.Možné použití s malým množstvím vody, čisticím mlékem či gelem.


A co na to ?


Epilační hlava:Opravdu příjemně se drží, manipulace chtěla trochu cviku. Oproti pinzetě mě vytrhávaní obočí bolelo trochu víc, ale zase je o dost rychlejší a před prvním použitím jsem nechala narůst solidní křoví. Jinde mě v obličeji chloupky netrápí, takže jak si poradí třeba s knírkem neposoudím (a na použití jakožto holicí strojek jsem doma nikoho nepřemluvila :D)

Čisticí kartáčekTen jsem si zamilovala. Je důkladný a  něžný. S použitím stejného odličovacího gelu stačí na dočištění jeden tamponek s pleťovou vodou místo tří. Pleť je jasná, čistá, vypnutá, prostě Photoshop :D. Dokonce se mi zdá, že jeho jemné vibrace masírující obličej mi pomáhají bojovat proti kruhům pod očima (výklad:  místo jako panda vypadám jako Vaněk ;) )
balení bylo i zvětšující zrcátko s osvětlením, které se na depilaci skvěle hodí, protože vidíte i chloupky, co se chystají vyrůst pozítří. Taštička na ukládání a štěteček na čistění epilační hlavy.
Trochu zabrat mi dala instalace přiložené baterie, chtělo to najít správný grif a otevírání mincí nebo něčím jiným "co je po ruce"  mu podle mě ubírá na důstojnosti. Ale každý nejlepší kámoš má nějakou mouchu, no ne? 



zdroj fotografií: braun.braun.com

4 komentáře:

  1. I já si užila testování ;). Od přístroje jsem moc neočekávala, proto mě velmi mile překvapil a postupem času na něj nedám dopustit a vřele doporučuji. Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Testovani bylo bezvadne a Braun face me doslova nadchnul.
    Povazuji ho za naprosto dokonale kosmeticke kombo pro kazdou zenu, ktera dba na svuj vzhled a chce se libit.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Máteř, tohle zní výborně. Potřebovala bych něco na svýho Brežněva, ale nevím, jestli bych zvládla vytrhávat jeden chloupek po chloupku, občas mi ujede ruka i s pinzetkou a člověk pak má celej ksicht v čudu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, motorovka to není, čas na synchronizaci ruka - oko mám i já, a to jsem ten typ co si umixuje malíček a všimne si toho, když mizí loket :D

      Vymazat